در راستای جهاد تبیین و منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امید مهمترین ابزار پیشرفت کشور است و براساس سیاستگذاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز مبنی بر امیدآفرینی در جامعه با انجام فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و … سلسله نشست‌های راویت امید از امروز آغاز شده و تا دهه فجر با هدف پاسخگویی مدیران شهری به شهروندان و بیان دستاوردهای مدیریت شهری ادامه دارد.

چراغ روایت امید در شیراز روشن شد

به گزارش چهل ستونه از شیراز، نشست روایت امید به ابتکار اداره‌ کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و با شعار «شایسته مردم شیراز» از امروز دوشنبه ۱۱ دی، در راستای تبیین و تشریح جزییات بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری شیراز در ایام‌الله دهه فجر آغاز شد.

در نخستین جلسه از این نشست، شهردار منطقه یک شهرداری شیراز با همراهی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری میزبان خبرنگاران بودند و علاوه بر پاسخگویی به پرسش‌های آنها، توضیحاتی درباره طرح‌های اجرا شده و در دست اجرای شهرداری ارائه دادند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در این جلسه گفت: براساس مصوبات شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهرداری شیراز، سلسله نشست‌های روایت‌ امید از امروز آغاز شده و تا پایان دهه فجر با هدف پاسخگویی مدیران شهرداری و ناظرین شورای اسلامی شهر در مناطق به شهروندان و بیان دستاوردها و طرح‌های در حال اجرای حوزه‌های مختلف شهرداری ادامه خواهد یافت.

رضا جاویدی افزود: از آنجا که بخشی از این پروژه‌ها از محل پرداخت عوارض خود شهروندان اجرایی شده، ضرورت تبیین این موضوع توسط رسانه‌ها را قابل اهمیت دانست.

سخنگوی شهرداری شیراز با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال توسط شهرداری شیراز گفت: شهرداری در راستای اختیارات قانونی و خدمت به شهروندان این پروژه‌ها را به مردم تقدیم کرده و بدون منت تلاش خواهد کرد تا رضایتمندی شهروندان را کسب کند.

پایان پیام/خ

   

دسته‌ها: استانها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder