رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی کرج گفت: عملیات اجرایی مسیر ویژه اتوبوس تندرو حدفاصل حصارک تا شهید سلطانی آغاز شد.

مسیر اتوبوس تندرو در کرج ایجاد می‌شود

به گزارش چهل ستونه از کرج، حسین مهاجری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، از  آغاز عملیات اجرایی مسیر ویژه اتوبوس حدفاصل حصارک تا شهید سلطانی خبر داد و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های شورای دوره ششم و مدیریت شهری در بخش حمل و نقل همگانی و ارائه تسهیلات مناسب به شهروندان و همچنین اصلاح الگوی مصرف استفاده از معابر شهر کرج کارگاه اجرایی این مسیر تجهیز شده و عملیات اجرایی آن از حصارک آغاز که پس از عبور از ۱۷ ایستگاه‌ (مجموعا ۳۴ ایستگاه در دوطرف) به ایستگاه پایانه شهید سلطانی ختم می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح از میدان حصارک آغاز و تا پل فردیس ادامه دارد، که طول این پروژه حدود ۳۰ کیلومتر است که به صورت رفت و برگشت پیش بینی شده است.

این عضو شورای شهر یادآور شد: اصلاح هندسی برخی از نقاط پروژه آغازه شده است که سه راه پست خانه و ابتدای بلوار گلستان و لوپ سه راه گوهردشت از نقاطی هستند که در حال اجرای عملیات اصلاح هندسی این مسیر هستند.

 مهاجری ادامه داد: اجرای مسیر ویژه اتوبوس تندرو در خیابان شهید بهشتی، سرفاصله زمانی اتوبوس ها در آن مسیر کاهش یابد و سطح سرویس مناسبی از حمل و نقل عمومی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گفته وی با اجرای این مسیر ویژه، سرعت و مطلوبیت ناوگان حمل و نقل همگانی در این مسیر که یکی از مسیرهای شریانی شبکه معابر کرج محسوب می‌شود، افزایش و زمان سفر در این محدوده کاهش می‌یابد.

پایان پیام/

دسته‌ها: استانها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder