لیگ برتر انگلیس یک بار دیگر اورتون را با کسر امتیاز جریمه کرد.

شوک به تیم لیگ برتری؛ 2 امتیاز کسر شد

به گزارش چهل ستونه؛اورتون به دلیل نقض قوانین سودآوری و پایداری لیگ برتر (PSR) دو امتیاز دیگر از دست داد. این جریمه توسط کمیسیونی مستقل که لیگ برتر در ژانویه، اورتون را به آن ارجاع داده بود، اعمال شد و دومین جریمه این باشگاه در طول فصل جاری است و مربوط به دوره حسابداری سه ساله منتهی به فصل 23-2022 می شود.

به گزارش اتلتیک، با این کسر امتیاز جدید، اورتون یک رده در جدول لیگ برتر سقوط کرده و حالا دو امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد. اورتون در نوامبر به دلیل نقض قوانین PSR مربوط به دوره سه ساله منتهی به فصل 22-2021، با ۱۰ امتیاز جریمه شد، هرچند این جریمه در فوریه به ۶ امتیاز کاهش یافت.

اورتون هنوز تأیید نکرده که آیا به جریمه دوم خود اعتراض خواهد کرد، اما باید ظرف هفت روز، قصد خود را برای این کار اعلام کند. لیگ برتر همچنین می تواند برای افزایش جریمه به تصمیم کمیسیون مستقل اعتراض کند.

گزارش جدید اورتون نشان می دهد که بدهی باشگاه به 330.6 میلیون پوند افزایش یافته است، که برای ششمین فصل متوالی یک ضرر را نشان می دهد. با این حال اورتون می گوید این افزایش بدهی عمدتاً به دلیل «سرمایه گذاری قابل توجه» آنها در ورزشگاه جدید خودشان است که قرار است در سال 2025 افتتاح شود.

257 251


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder